Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. P.H.P. ANKO-POL zwróci zapłaconą cenę wraz z kosztami wysyłki
P.H.P ANKO-POL
ul. Waryńskiego 4
33-100 Tarnów
W przypadku odstąpienia od umowy koszty dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem
sklep@anko-pol.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Reklamacje należy wysyłać na adres:
P.H.P ANKO-POL
ul. Waryńskiego 4
33-100 Tarnów
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji
Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty
tradycyjnej